Exp in zor olması yeni useri kaçırmıştır her zaman, örneğin Agartha exp fazla zor değildi ve usko acılmasına rağmen 3 ay full çekti.Önemli olan nokta lvlin kolay itemin zor olması ve userlar arası dengenin iyi ayarlanması, öyleki yeni başlayan biri full item olan birine azda olsa kafatutabilmeli 2 skille ezilmemeli hemen.Peki bu nasıl sağlanabilir: iron set glass 8 item cs ds gibi itemler ilk 3 4 hafta tamamen kaldırılır,+7 item basma dahi zor olur değeri olur,shard raptor ii ib gibi itemlerin düşme oranı bir şekilde azaltılabilir yada sadece boslardan ve dm cok düşük oran ile düşer şekilde ayarlanabilinir, milleti yeni useri kaçırtmayan ve myko hissi yaratacak md glave ix toto gibi itemlere yönlendirebilinir,chitin drobu düşük oranda dm ye eklenerek fp nin kıymetli hale gelmesi sağlanabilinir ve paranın sadece cz de kasılabilinecek olması sağlanıp değeri artırılabilinir (emc lufer eslant gibi yerlerde piyasayı gb ile dolduran bus slotları yerine opal safir kanat vs. gibi farm yapılabilecek droplar ve slotlar eklenebilinir).CR lerin eskiden olduğu gibi cz de yapılması ve CR harita 2 isilyon gibi saçmalığın kaldırılması lazım,chaos taşı düşme aralığı 6 saate cıkartılmalı ve bu şekilde bowl boslarının değeri artırılmalı(drobu değil),uniq itemler değerli olmalı ve 1 2 hafta sonra yeni userlar için görev takıları aktif edilmeli.Exp usko tarzı zor olsun deru apos dts dolsun taşsın exp görevleri 50 ya da 60lv e kadar olsun ya da hiç olmâsın
Nacizane görüşlerim bu şekildedir, her ne kadar yine dikkate alınmayıp bildikleri gibi acacaklarını bilsekde bi ümit söylemekde fayda var diye yazdım,inşallah gönlümüze göre bir server olurda kafa yormadan girer eğlencemize bakarız,şimdiden herkese iyi oyunlar.