Son 3 haftadır vaktinde gıpta ettiğim ve deneyip oynamayı tam olarak beceremediğim karakter sınıfı olan asassin sınıfında bu olabiliteyi sağlayan donanım testini de yapmaktayım .
Açıkçası sunucu kitlesini gün geçtikçe kaybetse de alınan eğlence yine aynı görünüyor .
Her defasında söylemişimdir , sorun biz oyuncuların oyuna bakış açısındadır .
Ve sanırım bu platformdaki 3. oynayışım olmakta , nickname olarak ise bu sefer Eric Wright 'ı andım , yani Eazy-E i ...
Herkese selam olsun , eğlenmeye ve vakit öldürmeye devam ediyor , yardımlarından dolayı da @JrNasaLity35 ve @ANT1PKK ya teşekkür ediyorum .
Platform içinde aktif olan herkese de iyi oyunlar dilerim .
- Oguzhan
Hoş geldin oguzhan kardeş,
Başlamak için geç olduğunu düşünmüyorum , Server sadece kanserli hücrelerden kurtuldu diyebiliriz verdiği zevk dedigin gibi aynı. TheMYKO Anti Cheat'i değiştirdi yinede kanserli oyuncu kitlesinden kurtulamadı.
Hoş geldin oguzhan kardeş,
Başlamak için geç olduğunu düşünmüyorum ben, Server sadece kanserli hücrelerden kurtuldu diyebiliriz verdiği zevk dedigin gibi aynı. TheMYKO Anti Cheat'i değiştirdi yinede kanserli oyuncu kitlesinden kurtulamadı.
Kanser kitleden kastın döner ekmek mürettabatı ise hemfikirim , bu durumda bile absürt fiyatlarda piyasa hala döndürülmeye çalışılmakta bazı zatlar tarafından . Son 1 haftadır dikkatlice incelediğimde fark etmekteyim .
USKO'dayken çok gördüm o mürettebatı ... Hoş buldum bakalım , artık Juraid ve BF etkinliklerinin artışıyla piyasa absürtlüğünden kurtulması dileğiyle .
Sunucuda oynayışımın 29. günündeyim , +7 yi bir kenara koyalım +4 , +5 e geçişi sağlanamayan item bile geldi benim ve @ANT1PKK nın denemelerini buldu . Yeri geldi günlük upgrade yangınının maliyeti 45-50GB bandı gibi çılgın rakamlara ulaştı .
Son olarak bütün +7 denemelerimin başarısız sonuçlanmasını matematiksel ve anvil in algoritmasına yönelik bir rassal olasılık hesaplamasıyla selfname +6 nın %20-35 bandında +7 ye başarıyla yükselebileceğini tespit ettim . Bunun için 2x high class+6 ( peş peşe başarı ile yükselen ) in o anda çok uygun bir katalizör olacağını düşünerek denedim ve sonuç yine hüsran .
Size "Magic Anvil" in çalışma prensibini uzun yıllar boyu USKO sunucularında oynamış biri olarak açıklayayım , sistem Eski ve Yeni olmak üzere 2. ye ayrılıyor .
Eski Sistem : 10xx-1978 versiyonlarına kadar kullanılmış olan sistem yapısıdır ve şu şekildedir ,
Verilen bir oran vardır , verilen orandaki "1" değeri rassal bir şekilde 9 kutucuğa dağılır , Scroll'ün denk geldiği veya Scroll + Trina'nın SWAP sonucu "1" değerini çıktıya alırsa o değer geçerli olur ve başarılı yükseltme sağlanır , eğer ki "0" değerlerinin dağıldığı bir kutucuğa Scroll ünüzü koyup denerseniz veyahut Scroll + Trina SWAP i "0" çıktısını verdiyse o item ın denemesi başarısızlıkla sonuçlanır . Her denemede aynı oranda o "1" değeri her item ın ASCII ında inner template olarak dağılır .
Ve SWAP gate , normalde takas anlamına gelen ve kuantum mantıksal kapısı olarak kullanılan bir operatordür . Fakat binary bazında "scroll yerleştirme kombinasyonları" olarak I-J-K-L Flip Flop yöntemiyle çalışır .
Yeni Sistem : Var olan oran ve item ın inner template i , Anvil ile orantısal olarak tetiklemeli SWAP ile çalışır . Yani %10 ile bir oranda bir kutucukta geçme şansı varsa , SWAP operasyonuyla bu kombinasyonel olarak tetiklenmiş oluyor , inner template 0-1 arasında anlık olarak değişebilmekte . Ve ekstradan AND kapısıyla 1&! == 1 0&1 / 1&0 == 0 sonucuyla yansıtıyor . Hatırlatırım , burada da binary ve ASCII-ASM var . Sadece operasyonel dağılım rassal değil , lineer olarak çalışmakta !
Ek bilgi , her iki sistem üzerindeki denemelerde çoklu olaylarda mutlak başarısızlık olayı hem rassal hem lineer anlamda kovaryans olarak aşırı düşük bir sayısal değere sahip , yani çoklu denemde olmama sonucunun sürekliliği ve tekli denemede olma sonucundaki 2 zıt değer yapısının olasılıksal ilişkisinin sayısal değeri çok çok düşük bir olasılık .
Bir bilgisayar mühendisi olarak bu tarz saçma ve matematiksel olmayan sonuçlara katlanma lüksüm hiç olmadı , olamaz da .
Ve bir dipnot : Bu olaylara sürekli olarak MYKO tipi sunucularda sıklıkla karşılaşmaktayım , bunun kasti yapıldığını düşünüyorum. Ve bütün bu değerlendirmelerimi çok daha öncesinde @Kojiro ya ilettiğimin farkında olmanızı rica ederim .
Gel gelelim ticaret ve kullanıcı yapısına , Noah ın değer skalası düşmekte , KC ninki artmakta , sunucu üzerindeki item miktarı her yeni etkinlikle her şekilde artmakta ve talep de azalmakta . Arz talep bağıntısına göre bir maddenin ederinin düşmesi gerekirken hem stabil bir düşme kadediyor , hem de stoklanıp reel maddi kazanca çevrilmeye teşebbüs ediliyor . Fakat bu maddi kazanç teşebbüsü KC veya YB item ı bazında değil , direkt reel para birimi olarak yapılmakta . Haliyle piyasa üzerinde bir hareketlenme veya ivmelenme yok . Mesela 2 haftadır KC bazında Ring of Life alma denemem olmuştu . KC bazındaki bant değeri düşmekteyken GB değeri stabil durmakta . Sadece KC değer kazanıyor , Noah ın durumu hala stabil , alternatifler kısıtlı , talep az . Çünkü stokçuluk had safada .
Siz döner ekmek tayfası olan amip beyinli stokçulara buradan sormak istediğim bir sorum olacak : Neden bir meslek edinmek yerine 50-100TL gibi gülünç meblalar üzerinden bir oyun üzerinden maddi kazanç eldesine bu kadar hırslısınız , ve bir bilinçli tüketici size harcama yapabilecek kadar enayi olmalı mı , yoksa olmamalı mı ... Ve en temelinde bu bir oyun , ve kişisel bir platform yapısında sürgelen mini bir LTD , artık bu oyunu bir oyun olarak göremeyecek kadar nasıl bir ekonomik buhrana düştünüz ?
Söyleyeceklerim bu kadardır , giden herkes gibi ben de gidiyorum ama sağ kalanlar daima gönlümdedir .
- Oguzhan
Siz döner ekmek tayfası olan amip beyinli stokçulara buradan sormak istediğim bir sorum olacak : Neden bir meslek edinmek yerine 50-100TL gibi gülünç meblalar üzerinden bir oyun üzerinden maddi kazanç eldesine bu kadar hırslısınız , ve bir bilinçli tüketici size harcama yapabilecek kadar enayi olmalı mı , yoksa olmamalı mı ... Ve en temelinde bu bir oyun , ve kişisel bir platform yapısında sürgelen mini bir LTD , artık bu oyunu bir oyun olarak göremeyecek kadar nasıl bir ekonomik buhrana düştünüz ?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.