Merhaba,
Kısaca özetlemeye çalışacağım size mantığını ve neden % olarak yazılı bir şekilde belirtildiğini.
Bir sayaç düşünüp; bu sayacın yapılan işleme göre farklı varyasyonlar içerisinde çalıştığını ve birden çok değer aralığında işlem yaptığını varsayalım, örneğin 0 ile 10000 arasında bir sayının upgrade ihtimal değeri ile failed değerini random şekilde belirlesin bu random karar verme aşamasına ilave olarak 0,1 saniye ya da 00,1 saniye gibi değerleri ekleyelim, her aşamada kullanılan itemin kod karşılığına göre bir değer aralığında sayacımız dönerde döner ta ki ihtimal veya failed değerine denk gelene kadar.
Upgrade değerleri ve kombinasyonları çok geniş ve yenilenebilir bir ağ içerisinde sürekli kendini değiştiren bir algoritma olarak işlev görüyor, yani değişkenler belli değerler içerisinde kısır döngüde işliyor diyebilirim.
% olarak algılanmasının nedeni tahmini upgrade sisteminin genele hitap etmesidir, yani karaktere göre işlem yapmaz yaklaşık olarak genel bir tabir ile % şeklinde tanımlanıyor.
örnek 4 adet +4 'e item yaktıktan sonra +8 'e item geçebilirde geçmeyebilirde böyle bir mantık kesinlikle yoktur, hiç item yakmadan o anlık değeri yakalayan oyuncu ki bunu kasten yakalamak imkansızdır tek seferde +8 dahi basabilir eminim bu başınıza gelmiştir umursamadığınız bir itemi yansın diye atarsınız ve geçer ama çok değer verdiğiniz item malesef yanar gider
Kısaca özetlemeye çalışacağım size mantığını ve neden % olarak yazılı bir şekilde belirtildiğini.
Bir sayaç düşünüp; bu sayacın yapılan işleme göre farklı varyasyonlar içerisinde çalıştığını ve birden çok değer aralığında işlem yaptığını varsayalım, örneğin 0 ile 10000 arasında bir sayının upgrade ihtimal değeri ile failed değerini random şekilde belirlesin bu random karar verme aşamasına ilave olarak 0,1 saniye ya da 00,1 saniye gibi değerleri ekleyelim, her aşamada kullanılan itemin kod karşılığına göre bir değer aralığında sayacımız dönerde döner ta ki ihtimal veya failed değerine denk gelene kadar.
Upgrade değerleri ve kombinasyonları çok geniş ve yenilenebilir bir ağ içerisinde sürekli kendini değiştiren bir algoritma olarak işlev görüyor, yani değişkenler belli değerler içerisinde kısır döngüde işliyor diyebilirim.
% olarak algılanmasının nedeni tahmini upgrade sisteminin genele hitap etmesidir, yani karaktere göre işlem yapmaz yaklaşık olarak genel bir tabir ile % şeklinde tanımlanıyor.
örnek 4 adet +4 'e item yaktıktan sonra +8 'e item geçebilirde geçmeyebilirde böyle bir mantık kesinlikle yoktur, hiç item yakmadan o anlık değeri yakalayan oyuncu ki bunu kasten yakalamak imkansızdır tek seferde +8 dahi basabilir eminim bu başınıza gelmiştir umursamadığınız bir itemi yansın diye atarsınız ve geçer ama çok değer verdiğiniz item malesef yanar gider